dinsdag 23 februari 2010

Van een kerktoren op een punthek gooien

JvdS en NHTelkens als ik de naam "Joran van der Sloot" hoor of lees, gaan mijn nekharen recht overeind staan. "Dat die jongen nog steeds vrij rond loopt!", denk ik dan bij mezelf. Hoeveel leed heeft die jongen al niet veroorzaakt?

Vandaag kwam hij weer opnieuw in het nieuws vanwege een "bekentenis" die hij zou hebben gedaan over de verdwijning van "Natalee Holloway" (die overigens al 5 jaar geleden van de aardbodem is verdwenen!). Nu beweert "van der Sloot" weer dat hij het lichaam verborgen zou hebben in een moeras op Aruba.
Deze "bekentenis" zou overigens al wel weer van een hele poos geleden zijn en dus niet recent, maar toch....

Dat die jongen een pathalogische leugenaar is, is onderhand wel duidelijk. In ieder geval heeft hij ze niet allemaal heel erg op een rijtje.
Of...hij is heel slim en zaait juist expres al die verwarring. Maar dan nog....
Iemand die zo vol minachting over andere mensen praat en dit soort verwarring zaaien blijkbaar heel erg stoer vindt om te doen, iemand die het blijkbaar erg fijn vindt om op deze manier aandacht te vragen en te krijgen.......daar heb ik echt geen goed woord voor over. Stiekem hoop ik toch dat hij ooit eens flink tegen de lamp loopt.

Iemand die zowat letterlijk een verklaring aflegt over de verdwijning van Natalee, tijdens de opnames van Peter R. de Vries en later ook nog eens gefilmd wordt tijdens het "verhandelen" van meisjes in Bangkok.... Dat zoiemand blijkbaar toch steeds alle straf ontloopt, daar kan ik met mijn pet niet bij.

Onlangs is de vader van Joran overleden. Lullig voor Joran, maar....waarschijnlijk nog lulliger in de verdwijningszaak van Natalee Holloway, want....ik mag het misschien niet hardop denken (maar ik weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt), maar ik denk dat de vader van Joran heel veel belangrijke informatie over de verdwijning van Natalee voor eeuwig mee zijn graf heeft ingenomen. En misschien nog wel het belangrijkste....ik denk persoonlijk dat de vader van Joran misschien ook nog wel eens geholpen zou kunnen hebben met het laten verdwijnen van het lichaam van Natalee. Daar heb ik natuurlijk geen enkel bewijs voor om dat zo te denken en ik mag natuurlijk nooit zomaar iemand beschuldigen als ik niet zeker weet dat het zo is, maar....mijn gevoel zegt me op 1 of andere manier dat het gewoon zo is.

Tja....Joran heeft in ieder geval nog afscheid kunnen nemen van zijn overleden vader. De ouders van Natalee Holloway zullen dat helaas nooit meer kunnen doen, afscheid nemen van hun dierbare dochter!! Ze weten nu dat hun dochter nooit meer terugkomt, maar het lichaam van hun dochter een laatste rustplaats geven, dat is hen niet gegund. Hoe zullen de ouders van Natalee dit ooit nog een plekje in hun leven kunnen geven?

En dan duikt vervolgens toch weer de naam van Joran in het nieuws op.
Een totaal gestoorde klootzak die geen enkel respect heeft voor anderen, een totaal gewetenloos persoon die het een sport lijkt te vinden om leugen na leugen te vertellen en het geweldig vindt dat hij telkens zijn straf ontloopt.

Sommige dingen in het leven blijven onrechtvaardig.
De hele wereld heeft kunnen zien hoe hij is, ook in het buitenland kennen ze zijn naam. Iedereen heeft kunnen zien wat hij gedaan heeft en tóch kunnen ze hem blijkbaar niet pakken. Ik word er echt, op zijn Hollands gezegd, schijtziek van!

Wat ze van mij met Joran zouden mogen doen?
Dan citeer ik even uit een cabaretvoorstelling van wijlen Utrechtse cabaretier Herman Berkien: "Mijn bescheiden mening.....die man mogen ze van mij van een kerktoren op een punthek gooien!"
Het vervolg van deze cabaretvoorstelling: vraagt de interviewster "Vindt u dat niet een beetje te?". Herman: "Ehhh...tja...wel een beetje te eigenlijk".
Interviewster: "Maar u zou het geloof ik wel harstikke leuk vinden geloof ik hè?"
Herman: "Ja, dat zou ik hartstikke leuk vinden!!!"

Tja....Herman Berkien....het "kwallebakkie" van Utrecht(t) had soms toch nog best wel eens goede ideeën. Gooi die Joran maar van die kerktoren af en laat die punten van dat hek dan maar goed scherp zijn! Wat zou dat een geweldig filmpje voor het 5 jaar bestaande YouTube zijn! (wel de ongecensureerde versie natuurlijk!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten