maandag 8 februari 2010

Uitverkocht

This is it dvdGrmbl....wat baal ik als een stekker, zeg! Vandaag kreeg ik een e-mail van Wehkamp met de mededeling dat het door mij bestelde artikel was uitverkocht. Wat? Hoe kan dat nu? Het artikel moet namelijk officieel nog uitkomen, dus hoe kan het nu dan al uitverkocht zijn?

Vorig jaar zijn mijn zoon en ik naar de film "This is it" van Michael Jackson in de bioscoop geweest. Op 22 februari a.s. komt hij officieel uit op dvd.
Wehkamp bood de mogelijkheid om het artikel alvast te reserveren, dus....dit maar gedaan, omdat we eigenlijk wel verwachten dat er veel vraag naar de dvd zal zijn als hij uitkomt en we hem gewoon graag willen hebben (dit keer graag het origineel i.p.v. een kopie).

Maar nu dus een e-mail gekregen met de boodschap dat de dvd "uitverkocht" is.
Hoe kan een artikel dat nog uit moet komen al uitverkocht zijn? Wat heeft dan bovendien dat hele reserveren voor nut?
Maar goed....nog gebeld met Wehkamp, maar ik kreeg het artikel dan ook niet alsnog opgestuurd, want anders had men de melding gegeven dat het artikel "niet voorradig" was. In dit geval was het "uitverkocht", dus kon de fabrikant het zogenaamd niet meer leveren. Ja hoor, maak dat de kat wijs! Die dvd wordt wereldwijd uitgebracht en misschien is de vraag groter dan men kan leveren, maar die dvd's worden ècht wel opnieuw bijgeperst, dus "uitverkocht"???? Lijkt me niet echt het geval.

Ik word altijd een beetje "ongeduldig" van dit soort dingen, omdat ik het artikel dan eigenlijk heel graag het liefst nog op de dag van de release wil hebben, dus....nu anders toch maar via Free Record Shop of Music Store of zoiets dergelijks proberen en dan maar hopen dat ze voldoende exemplaren voorradig hebben (ik wil graag de dubbel dvd i.p.v. de enkele, dat ook nog eens een keer, ahum....moet kunnen). Reserveren kan bij Free Record Shop, maar dan moet je tegenwoordig dus vooruit betalen. Maar....als dat reserveren bij FRS eventueel net zoveel succes belooft als Wehkamp???? Ik moet er dus nog maar even over nadenken wat ik doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten