woensdag 28 oktober 2009

Modem stuk!

modemSinds eergisteren avond is onze modem stuk (ik schrijf dit blogbericht dan ook vanaf een andere pc bij iemand anders thuis). Wat een ellende!
Op dit moment zitten we dus zowel zonder internet (en dus ook e-mail) als ook telefoon. Dit is balen!!

Gelukkig hebben we dan nog mobiele telefoon, dus communicatie is nog enigszins mogelijk. Wel eens geprobeerd om met je mobiel naar de klantenservice van Ziggo te bellen en dan je door een heel keuzemenu te worstelen? Dat is al een kunst op zich.

Modem meteen vervangen? Vergeet het maar!
Volgende week dinsdag komt er pas een monteur.
Ergens tussen 9.00 en 18.00 uur, is er gezegd. Nou, daar ben ik dan mooi lekker mee. Een week geen internet en telefoon en ik moet ook nog een dag vrij nemen.

Ik zou op bepaalde websites wijzigingen doorvoeren voor mensen. Dat kan dus nu niet.

Ik baal, baal, baal!!!!
Nou ja, ik heb gelukkig nog genoeg te doen in huis, maar....ik baal wel!!

Hopelijk ben ik snel weer online.... (ik baal nog steeds....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten