zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag 2011

Nog een euro....en nog een euro....en nog een euro!

Nee, dit is niet een commercial voor die ene bepaalde supermarktketen, maar....de prijzen op de vrijmarkt vanmorgen kwamen wel redelijk overeen met de tekst uit die reclame ;-) Hier een euro'tje, daar 50 cent....zo kun je nog eens aan wat leuk speelgoed komen voor een prikkie.

Vanmorgen met ons gezin de vrijmarkt op Vreeswijk, Nieuwegein bezocht.
Anders gingen we nog wel eens naar het Muntplein, maar aangezien we dat vorig jaar eigenlijk behoorlijk vonden tegenvallen, zijn we dit jaar direct maar naar Vreeswijk gegaan. Een zonovergoten Koninginnedag! (zoals het eigenlijk hoort, maar volgens mij was het vorig jaar, als ik me goed herinner, alleen maar 1 en al nattigheid vanwege de regen, dus....goed weer is niet altijd vanzelfsprekend)
Tussen alle "troep" van andere mensen (waar we zelf ook al genoeg van hebben, ahum....) toch nog het e.e.a. kunnen vinden om aan onze eigen "troep" toe te voegen....
Mijn dochter heeft zich kunnen verblijden met wat speelgoedpaarden (die had ze namelijk nog niet....uche uche...), een barbiepop (ook die had ze nog niet, ahum...) en een mooi roze sieradenboxje met speeldoosje erin (dus zodra je die open doet, hoor je muziek en draait het ballerina danseresje...), nog een leesboekje en wat losse dingetjes, en als klapper op de vuurpijl, 3 lappenpoppen van K3! (die laatste sleept ze nu al de hele dag overal mee naar toe....)

En voor mezelf? Ik dacht aanvankelijk niet veel te vinden....totdat ik bij 1 kraampje een heuse Michael Jackson pop tegenkwam! (voor een, ik kan wel zeggen, behoorlijk prikkie...) Voor wat dat betreft heb ik dus best wel behoorlijk "gescoord" vandaag ;-)
Van dat slenteren word je altijd best wel moe, maar als je wat leuke dingetjes op de kop hebt kunnen tikken voor weinig, is dat op 1 of andere manier altijd minder erg.

Vanmiddag nog heerlijk van het zonnetje kunnen genieten in de tuin (het meeste stuifmeel is gelukkig met die regenbui voor het weekend voor een groot deel weggespoeld, dus dat levert dan toch weer iets minder hooikoorts klachten op).
In de loop van de middag/avond begon het wel wat meer te waaien, maar ondanks dat toch ook nog een lekkere barbeque met ons viertjes kunnen doen. Het roseetje smaakte ook goed! ;-)

Al met al een geslaagde Koninginnedag 2011!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten