woensdag 11 november 2009

Ben weer staande bij!

happy face"Jaaaa hoooorrrrrr, daar is 'tie weer!!!" zou de herkenningstune van de "Dik Voormekaarshow" klinken. Oftewel....ik ben weer staande bij, I'm back, ik ben terug van weggeweest....ik ben d'r weer!

Afgelopen week best flink beroerd geweest. Geen Mexicaanse griep (voor zover ik weet), maar wel flinke buikgriep die nogal hardnekkig was. Erg moe, dus ook veel geslapen. Geen tot weinig eetlust, maar voor eventjes is dat ook niet zo heel erg. Maar langzaam aan weer opgeknapt. Eigenlijk was afgelopen zondag pas weer de eerste dag dat ik me weer redelijk "fit" voelde.

After The SilenceDie dag ook nog wel rustig aan gedaan en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat nieuwe bandfoto's (die op zaterdag 31 oktober gemaakt werden door fotograaf Martijn Lieffers) te gaan bewerken en de After The Silence website aan te passen; o.a. foto slide show erin gemaakt, nieuwsberichtje erop gezet, bandinfo pagina aangepast, nieuwe foto's erop enzovoort. Voor je het weet ben je al snel weer een paar uurtjes verder, maar dan is dat ook maar vast weer gedaan, want het was eigenlijk een klusje dat al gedaan had moeten zijn, maar doordat de modem het eerst niet deed en ik daarna ziek werd, kwam er eventjes niets van. Maar goed, niet alleen ik, maar ook de website van onze band is nu dus weer "staande bij".....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten