woensdag 6 januari 2010

Vaarwel Kimberley!

Kimberley Bus - * 30-09-2005 - † 28-12-2009

Vandaag (woensdag 6 januari 2010) zal de uitvaartplechtigheid plaatsvinden van Kimberley Bus. Op maandag 28 december j.l. is zij op slechts 4-jarige leeftijd overleden aan haar verwondingen die zij opliep tijdens de korte maar hevige brand in de flat aan de Bergwal in Nieuwegein waar zij woonde.

Ik kende het meisje niet persoonlijk, maar wanneer je zelf kinderen hebt (waarvan een dochter die slechts 1 jaar ouder is), houdt dit nieuws je onherroepelijk bezig.
De woensdag na de brand (dus vorige week) (die dag was de moeder van Kimberley inmiddels ook uit haar slaap gehaald en zal het verschrikkelijke nieuws over het lot van haar dochter verteld zijn) hebben mijn kinderen en ik, uit respect voor de nabestaanden, bloemen gelegd bij de woning van Kimberley. Omdat het om een meisje gaat hebben we gekozen voor roze met witte bloemen.

Hoe moet het afgelopen maandag, na de kerstvakantie, in haar kleuterklas zijn gegaan? Er is toch dat ene stoeltje dat voor altijd leeg blijft.

In gedachten zal ik toch een klein beetje bij de uitvaart zijn. Ik wens de ouders van Kimberley, haar grootouders, overige familie en andere nabestaanden ongelooflijk veel kracht en sterkte toe.

www.condoleanceregister.com/Kimberley-Bus.html
www.condoleanceregister.com/kimberley-1.html
rustzachtkim.hyves.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten